Arifeshn Alvindmrkl üstte kalsın doktor bilhim yok ama seneler önce bende de vardı iki ayak barmağımda şişip mosmor olmuştu artık bende kanaya kanaya ağlaya ağlaya çıkarmıştım kendim çok şükür ondam sonra hiç olmadı başka
Alvindmrkl Arifeshn saol canm yaa çok acı veriyor canım orda sanki kenardan uzuyor etime batıyor 🥲🥲🥲 baktım doktor yok buralarda cildiye bakar mı acaba ortapedi mi bakar ki?