Hercai88 Secil3 normal kutuda yazana aldırış etme demişti doktorum ne kadar içmek isterse o kadar ver demişti bize
Minikprensannesi Secil3 fazla veriyorsunu 5 aylık oglum o kadar içmiyor fazla verırsenız fazla kılo yapar fazla kılo da anne sütü almadıgı için iyi degil bence çünkü mesela donmesi emeklemesi falan geç oluyor cevremden gördügüm kadarıyla kılolu bebekler geç donuyo geç emekli vucut kaldıramıyo
Emir29 Secil3 2 aylik için 3 4 saatte 150 değil de 2 saatte bi 90 falan yapsan daha iyi olur sanki bana göre yani 4 saat aç kalmasi için çok kücuk
tubaelif Secil3 biz 1 ay dolunca gittik 90 verin gece 1 kez 120 ver dedi. 2 ay olunca 120 geceleri 1 kez 150 verirsin dedi
Busram57 Bence normal. Kac kilo bebegin? Benimki erken dogdu, su an 4 kilo 3 aylik. Ben 3 saatte 90 veya 4 saatte 120 veriyorum. Kilosuna gore hesapladim
Busram57 Bebegin kilo × 150 Cikan miktari da ogun sayisi ne kadarsa boluyorsun Mesela benim 4100 × 150 = 615 615 ÷ 7 = 87 cc Ama ben 90 veriyorum ortalama 😊 Hangi mamayi kullaniyorsun Gamzeonayaksoy
Gamzeonayaksoy Busram57 benim bebeğimin kilosu da 4800 bende 3 saatte bir 90 cc veriyorum aralarda da emziriyorum 😬 aptamil Ar kullanıyoruz çok kustuğu için
Busram57 sila bende acaba doydugunu bilmiyor mu acaba diye dusunuyorum cunku versem 150 de icer. Benim bebegim premature, 3 aylik, duzeltilmis 1 aylik
Ececavus Bi hip kullanıyoruz biz 3saati beklemiyoruz acıkıyor 1,5saate bir 60cc içiyor beni emdikten sonra
Busram57 Gamzeonayaksoy hipp kusturmaya basladi kizimi da. Gaz da cok yapti ondan sordum. Acaba ben fazla mi veriyorum 🤔 dun mesela gereken de fazla verdim bugun daha cok gazlandi. Doktor da istedigi kadar ver icsin diyo da, doydugunu bilirmi bebekler ?
Secil3 Minikprensannesi 2 aylık ama maşallah çok hareketli dönmeye çalışıyor boyu uzunmuş öyle demişti ebemiz
Busram57 Emir29 benimki premature oldugu halde bazen 7 saat ac kaldigi oldu. Doktorlar diyo ki uyuyan cocun uyandirilmaz .. yani bence