iyi akşamlar herkese 2.5 yaşındaki kızımın tuvalet eğitimi yok aslında ama kakasını lazımlık yada klozete yapıyodu.her oturmasındada çişinide yapardı.allahım çocuğa bişe oldu oturmak istemiyo anne acıyo sert geliyo diyo kakasını tutuyo😩çişini yap sadece kaka yapma diyorum yok kaldır diye ağlıyo.bide ben salak gibi klozet aparatı kaynanamlardaydı dedimki büyük tuvalete oturturdum seni ama aparat yok düşersin içine dedim 😩 simdide aparat olduğu halde oturmak istemiyo çok ağlıyo içine düşerim diyo 🥺 dilim kopsaydıda demeseydim öyle. tam yoluna koyduk derken başa döndük.allah aşkına geçici bi durummu bu tekrar oturmaya başlarmı yaşayan varmı bu durumu yardım edin bana😓😓