Papatyabeyazi Asafbey44 oğlum 8 aylıkken ‘’ çağır hadi dedeyi, dede hadi gel de ‘’dedikten sonra dede hadi gel dediği bir videosu var 😊😊 Şu an bir buçuk yaşında olacak iki kelimeli cümleleri ara sıra kullansa da böyle bir anımız olmuştu 😊😊
Alazgizem meraklibiranne ya dogru veya degil her annenin duymak istiyecegi bir duygu bu dalga gecmek yada terslicksenz yazmain ya …
Begonvil1 HavvaNur01 anne de çok dedi ama ağlarken ses öyle çıktığı için onu pek saymadım. Ama babaları net söylüyor ba sesi sürekli çıkıyor
theAna Asafbey44 kendinizi araştırıp öğrenerek inandırabilirsiniz. Benim oğlum da 7 aylıkken dede 8 aylıkken baba diyordu.
BugsBunnyy Asafbey44 3 aylik olsa su msji anlardim ama 8 aylik bebegin hecelemeye baslamasi an ne demesi cok normal beklenen☺️ ilk oglum 7 aylikken soyluyordu 2. Oglum 11 aylik soyledi hepsi farklı hepsi normal. Sizinki gec soylediyse dusunceniz ondan olabilir
Deletedmom_41 Asafbey44 dun biri burda bebeginin 33 gunlukken anne dedigini israr etti ona bakarak bu olaya kosa kosa inaniyorum ben 🙄