Ben oğlumu üç aylikken zor alıştırdim , hiç uyku uyumuyordu en azından emzik ile biraz uykusu düzene bindi. Sonrasında 6-7 ay olunca kendiliğinden bıraktı ben hiç uğraşmadım. Şimdi bir yaşında. Ayrıca sanıldığı kadar zararlı değil. Sadece ilk 15-20 gün size alışması için beklerseniz daha iyi olur . Emmesi ve sizin sütünüz düzene biner hem.