Lulemom GiybetReis doğum yapmadan önce alışveriş yaparken hep böylesini aldım bilerek 🤣 sen biraz geç kalmışsın sanırım 🙊🤣
alinaannee GiybetReis yaa öylemiymiş çok mantıklı bende bunu niye böyle yapmışlar çıt çıtlı olsaymış diyordum hep 😃😃
GiybetReis Pol34 ben , çıtçıt olmayan bodylerde kolay yine kafadan çıkması için yapılan bir yaka sanıyordum😂
Kadifemsii GiybetReis şuan öğrendim kızım 18 aylık 🤦🏻♀️ Zannediyordum ki giydirmesi kolay olsun diye
Mommysharkdoodoodoodoo GiybetReis 🤣 hiç ihtiyaç duymadım ama biliyordum alırken de hep bu şekilde almıştım yenidoğanları