Merhaba anneler.Sizlere bir tedirginliğimden bahsetmek istiyorum tedirginliğimin ne kadar gerekli veya gereksiz olduğunu siz tecrubeli annelerden öğrenmek daha doğru sanırım.benim bebeğim 11 aylık bir kız bebeği.Her anne gibi ölürüm evladım için.Ama bu son 2 haftadır anlamadığım bir şekilde inanılmaz haraketli asla yerinde durmuyor ne iş yapabiliyorum ne yemek sürekli ya kucakta olmak istiyor ya ayakta asla oturmak istemiyor.Gücümün tükendiğini hissetsemde onun için yaşadığımı biliyorum.Ama korkuyorum.Normal mi bu haraketlilik?Ben mi bu konularda cahilim de abartıyorum bilemiyorum.