Grlnl Minikim20 kanz aldım ben memnunum hem temazssız hem kulakiçi ölçüyor ben 200 e almıştım ama şuan zam gelmiştir sanırım
Mlkko Minikim20 braun kulak ölçer kullanıyorum. Makattan ölçüyordum bebekken ama artık büyüdüğü için buna geçtim. Temassızlara pek güven olmuyor en iyisi bu bence
yavriyavriii Minikim20 omron kulaktan ateş ölçer kullanıyorum 250 tlye aldım 3 buçuk ay önce hala aynı fiyat memnunum