Ben yanlışlıkla çok güzel bişey keşfettim kızlar anlatıyorum..
5 lt yoğurt alırım 2 kavanozu yoğurt yaparim 3 kavanozu süt içmek için ayıririm süt olarak.. dün de aynı şeyi yaptım sütü kaynattıktan sonra 3 kavanoz sütün ağzını kapattım kenara koydum 2 kavanuzu da mayalamak için dolaptan yoğurt aldım mayaladim ( bu detayı veriyorum ki sütlerin içine hiç bişey girmedi yoğurt vs) daha sonra bunları güzelce kesme tahtasının üstüne koydum sütleri de yanına koydum ki onların sıcağıyla güzel mayalansin diye sardım sarmaladim sabah uyandım ki 2 kavanoz yoğurdum var sıkıntı yok sulanmış tadı gayet güzel ama diğer süt için ayırdığım 3 kavanoz da mayalanmış ben şok 😀 yani onların içine hiç bir şekilde maya gelmedi eminim ama tadı da asla yoğurt gibi değil süt tadı kaymak gibi aşırı lezzetli bişey. Anneme soruyorum hiç böyle bişey yaşamadım diyor sütü aldığım ablaya sorudm o da mümkün değil içine damlamistir diyor hayır diyorum çünkü tadlari da farklı … Ay her neyse o kadar detaya girdim ki kusura bakmayın başına böyle bişey gelen oldu mu bu nedir tam olarak hiç bi yerde bulamadım araştırdim da … Yoksa patentini alayım ajsjsjjs 😀