Güzel anneler 1 ay önce sezeryan ile doğum yaptım fakat bir türlü sıkıntılarım ağrılarım geçmiyor. Dikiş yerim, sırtıma doğru böbreklerim, karnımın içi ağrıyor. Bu kadar her yerin ağrıması normal mi? Vücuduma biraz daha zaman tanıyım diyorum fakat ağrılar beni korkutuyor 😟