Rukiye20 Bebeğim de üt alerjisi çıktı neler yiyebilirim bir de bu süreçte kilo mu aldınız kilo mu kaybettiniz acaba?
Hilal1616 Rukiye20 bende takipte kalayım benim oğlumunda 3.ayından beri vücudunda egzama var sürekli test yaptırdık ama neye alerjisi var çıkmıyor deneme yanılma yoluyla bulmaya çalışıyorum bende 20 gündür süt ürünleri diyetine girdim biraz zorlanıyorum ama ilk haftayı atlattıktan sonra alıştım rahat geliyor artık
defneninannesiii2 Doktor bunun için liste verir aslında bizim vardı süt ürünleri bisküvi bütün sütlü tatlılar çikolata falan hiçbiri olmayacak, tereyağı margarin yok ben tatlı olarak sadece pişmaniye yiyebiliyordum zor bir durum ama geçiyor zamanla merak etme☺️
defneninannesiii2 İstersen kilo kaybedebiirsin zayıflama gibi bir düşüncen varsa bende vardı bebeğimin de alerjisi varken yediklerime dikkat edeyim kilo vereyim dedim ama dediğim gibi olmadı yine yedim yine yedim😂😂
Rukiye20 defneninannesiii2 Ama alerjisi varsa nasıl yicez ki 🤔 yani evet zayıflama gibidir niyetim var da bu durum naısl Bi etki eder merak ettim
Meleknurunannesi Bana başlangıçta katı diyet başladı yani alerji yaratma ihtimali olan herşeyi kesti 1 hafta sonra yumurtayı açtı yiyebilirsin dedi sonra egzema lar kabarınca foto çek at bana haber ver dedi çok şükür ki kabarmadı. Bu arada bütün vücuduna yayılmış bir egzema geçmeyen konağı vardı ve gözleri şişti benim kızımın. İki hafta katı diyet uygulayınca neredeyse hiçbirşeyi kalmadı gaz problemimiz bile çözüldü bu hafta gittim kuruyemiişleri açtı onda da mesela bademi üç gün tükettim çocuğu gözlemledim birşey olursa doktora yine foto atacaktım ama çok şükür ki bademe olmadı 1 ay sonra kontrol dedi böyle sıra sıra kuruyemiişleri açıcam şuan süt ve süt ürünleri aklına gelebilecek bütün sütün içine girdiği herşey yasak paketlenmiş gıdalar yasak içeriğini bilmediğim bütün dışardan yiyecekler yasak. Süt ve süt ürünleri peynir altı suyu tozu vs bunları tek tek anlatmama gerek yok herhalde yani hiçbirşey yiyemiyorsun desem yeridir ben et tavuk balık ve yeşil yapraklı sebzeler ve meyveler tüketiyorum bide bol su bu yüzden de zayıfladım
Rukiye20 Meleknurunannesi Anladım bakalım bizde pazartesi tekrar gideceğiz ne olacak direkt katı diyetle başlarız ne yaparız bilmiyorum biraz zor bir süreç benziyor Allah yardımcımız olsun 🤲🏼
Rukiye20 Meleknurunannesi Bizde de tüm vücutta egzama gözler de şişlik ve konak var neredeyse tamamen aynı daha da 1 aylık 😑 peki o kabarcıklar ne zaman geçiyor?
palatuba Benim kızımda da var 2 ay 25 günlük. Çok ileri boyut değil sanırım bu yüzden doktorumuz süt ürünleri bal susam hazır gıda ve çerez yasakladı. Yumurtayı az tüket dedi ama ben kestim çünkü bana da dokunuyor. Bakliyat gaz yapar diye yiyemiyorum. Bu sefer hamur işine yükleniyorum doymak için. Sanırım daha fazla kilo alacağım