minnakimm 2 aylık yavrumun dün böbrek ameliyatı vardı doktor yarıda kesip çağırdı bizi onay aldı böbreğini çıkardı böyle olan var mı sorun yaşanır mı çok korkuyorum dünyamız yıkıldı 😢
Gryffindor minnakimm Çok geçmiş olsun. Tek böbrekle yaşayan çok insan var. Hatta öyle doğanlar ve sonradan öğrenen insanlar var. Umarım bebeğiniz için her şey güzel olur. Tekrar geçmiş olsun 😔
Milena11 minnakimm rabbim şifa versin ama hiç üzülmeyin doğuştan bile tek böbrekli olup sorunsuzca hayatını devam ettirebilen binlerce insan var. Allahın izniyle hiç bir sıkıntı yaşamicak korkmayın
Zeyynep minnakimm canım benim eşim tek böbrekli. Sıkıntılıymış çocukluğundan beri anlayamamış doktorlar sürekli iğne antibiyotik falan hep ağrılarla geçmiş çocukluğu sonra bi kaza yapıyor orda anlayıp alıyorlar böbreğini 15 senedir falan tek böbrekle yaşıyor 6 ayda bir rutin kontrole gidiyor sadece
minnakimm Gryffindor teşekkür ederim inşallah okadar zor ki kabullenebilmek hep kurtulur umuduyla beklemiştik
minnakimm Zeyynep bi sorun yaşamıyor değil mi ? Bebeğim çok küçük tüm hayatı boyunca inşallah hiç bi sorun yaşamaz çok zor bi durum oldu bizim için çok korkuyorum
Zeyynep minnakimm haklısın canım kim olsa korkar hiç bir sıkıntısı yok çok şükür sadece her doktora gittiğinde bilgi amaçlı söylüyor Tek böbreği olduğunu ilaç verecek olurlarsa ona göre veriyorlar inşallah bebeğinde hiç sıkıntı yaşamaz sağlıklı sıhhatli uzun ömürler versin allahım
Slyshn minnakimm çok geçmiş olsun canım bizim bir akrabamızın çocugu doğuştan tek böbrekli çokta sağlıklı maşallah yanlız yediklerine içtiklerine dikkat ediyolar bir de 6 ayda bir kontrole geliyorlar istanbul a normalde şehir dışında oturuyorlar doğdugundan beri takip eden doktorunu hiç değiştirmiyorlar o biliyor onun herşeyini diye şuan 5 yaşında deidğim gibi çok sağlıklı sakın korkma bebegin çok iyi olucak moral yüksek tut annesi Allah beterinden korusun
Medihamesut Allah beterinden korusun insallah sen bir anne olarak güçlü ol ki yavrun da senden güç alsın beterin beteri var tabiki hayat neler çıkarır bilinmez ama tek böbrekle yaşayan çok insan var Allah sağlığıyla sana bağışlasın insallah 🙏🏻
alinaannee minnakimm çok çok çok geçmiş olsın daha minicik melek Allah şifa versin nasıl fark ettiniz böbreği neden alındı 🙏
Mervexxx minnakimm Allahım şifa versin kardeşim. Korkma sağlıklı bir şekilde hayatına devam edecek inşallah🙏🏻 Kontrollere sık sık gidin ihmal etmeyin. Benim bebeğimde kalp hastası maalesef yaşına girene kadar ilaç tedavisi eğer işe yaramazsa ameliyat dediler inşallah ameliyat olmaz diye dua ediyorum bende🙏🏻
huzunkovankusu minnakimm çok geçmiş olsun canım, öyle yaşayan Çookk büyük yaşlarda insanlar var, küçük yaşta öğrenen de var hiç merak etme sorum olmaz Allah’ın izniyle. Tuzuna suyuna dikkat edicek o kadar. Görümcemin oğlu 6 yaşında öğrendiler tek böbrekli olduğunu