Cansusucu Ya cok güzel gidiyor güzel kilo da veriyorum versimde ipin ucu kaçtımi tutamiyorum nasil olacak motivasyon amaçlı fikirlerinize ihtiyacım var😒😏🙄🤢😬
Sarikuzumalp Cansusucu Hiç motivasyon edemeyeceğim bende bu kış biraz aldım amaann aldımsa da aldıp deyip salıyorum çikolatadan ve koladan uzak duramam 😂
Alnalprdha Cansusucu eşimle canımız ne çekerse saat kaç olursa gider alırız açıksa ve müko yeriz 😂😂😂 asla da pişman olmam tek dediğimiz bidaha mı gelicez dünyaya hatta şimdi de çıktı biseyler almaya 😂
Milena11 Cansusucu az önce kahve yapıcam diye mutfağa gittim sonra pilav beni ye diye yalvarınca kıramadım yedim 😅
Alnalprdha Cansusucu kız yok o eskidendi 😂 2 çocuk ve sezeryan oldum bide üst üste oldu sen düşün sadece boyum uzun kilo siritmiyor ama yine dinlemezdim kısa olsam da yemek çok başka bişey benim için yemezsem yiyene kadar rüyama bile girer 😂
beyazkelebegim Cansusucu asla pişman olmam bunlar benim en sevdiğim yiyecekler😂 ama çok az göbeğim var. Kayınvalidem gittiği günden beri göbeğimin biraz gittiğini hissediyorum😂🙄
Relaxmom Cansusucu Kaçamakları genelde öğle saatlerinde yapmaya çalışıyorum, saat 17:00 dan sonra sade Türk kahvesi/sade maden suyu/yeşil çay dışında birşey tüketmemeye özen gösteriyorum sıkıntı olmuyor 75 kilo diyete başladım şuan 58 kg de sabitlendim 💪