Buseliii DemirAlaz aynı durum bizdede var gündüz uykusunu alamadığı için gece uykusuda yarım yarım . Atak dönemimi dedim ama atak dönemimiz geçti . Sürekli evde gezinerek uyumak istiyor belim koptu artık .
gmzlgzl DemirAlaz bzde 3 ay 15 günlkten snra öyle olduk cnm bay bay night damla başladım 4 ay olduk daha iyiyz şuan
Seymagennc 3 ay 5 günlüğüz bizde aynıyız ufak sese uyanır oldu eskisi kadar da emmiyo sizde de aynı mı
DemirAlaz Seymagennc ben mama veriyorum gün içinde de belki 2 kez anca emiyordur oda 1 dk gecmeden bırakıyor
Nur76 Seymagennc benimde oyle ya çıt sesine uyanir oldu yarim sat uyur en fazla ve emmiyo eskisi gibi bezleri bile islanmiyor sanki
Mervexxx Duygu-66-Tumer bizimki 4 e girecek 3 gün sonra anca yavaş yavaş azalıyor canım en kötüsü 3.aydı bizim korkutmak istemem ama
Uyumsuzz 3.aya girince malesef bi haller olmaya başlıyor benım oğlumda aynı 3 ay 24 günlük. 4.ayda uyku gerilemesi oluyomuş büyük ihtimalle ondan kaynaklı
Mirabaharr DemirAlaz benim kızımda suan atak haftasında 3. Ayda emmede azalma oldu moralim çok bozul zar zor 5dk emiyor bırakıyor hemen
Uyumsuzz Buseliii tamam 4.aydan gün almaya başlıyor ondan olabilir zaten atak başlıyor 14.ve 19.haftalar arasında
Uyumsuzz DemirAlaz evet 3.aya girdi gireli başladı şuan 3 ay 24 günlük hala aynı ve atağa girdi şuan bitmesine internete göre 29 gün kaldı
DemirAlaz gmzlgzl damla gerçekten etti etti mi ya bende almak istiyordumama daha küçük olduğu için kimse onermiyor
Miriko12 Benimde 3 ay 1 günlük ama gece gündüz uyumuyor en fazla 1 saat sürekli bağırarak ağlıyor atak dönemi ama doktor diş olabilir dedi çok erken değil mi
DemirAlaz Miriko12 bizimde alt iki dis yeri dolmuş muhtemelen erken çıkaracak tetagil veruyorun arada