Sezeryanla doğum yaptım. Dikişler yüzünden göbek kısmındaki derilerde hassasiyet oluştu sanırım. Sanki yanmış gibi sızlıyor deriye dokundukça kıyafetm değdikçe. Dikiş kısmımda çok bi ağrım kalmadı ama göbeğim aşırı sızlıyor dokundukça. Yaşayan var mı bu problemi? Neler kullandınız geçmesi için?