Deletedmom_32 Bebeğim zaten 10 dk emiyor emdikten 5 dk sonra gazını çıkartıyorum ardından kusuyor bazen fışkırtıyor emdiğini çıkartıyor 😔
Lulemom Deletedmom_32 fışkırarak kusuyorsa reflüdür. Doktora göster gelişimini etkiliyo mu diye. Şurubu var gaviscon diye