2pati_1baby Beynur ben doğdu doğalı her gün yıkarım😅yağ ile vücuduna masaj yaparız saçlar kurutulur Şuan 22 aylık kendi gidip banyoda oturur🙈 anneeeee hadi hadi gel der 😅
Nur76 Beynur 2 günde 1 yaptiririm hergun yaptirirsak cocugun da vucudunun bi nem yağ dengesi var bence iyi degil hergun yaptirmak
sademinannesi Beynur 2 gün arayla yaptırıyorum çok soğuk olduğunda havalar normalse bir gün durup yıkıyorum yazın hergün yıkıyorduk da şimdi hasta olmasından korkuyorum