mom1236 giss bol su için, kesinlikle kabız olmayın. Gün içersinde sıcak suya oturabilirsiniz rahatlatıyor. Baharatlı birşey özellikle acı kesinlikle yemeyin. Bende de var şu an biraz rahatım. Geçmiş olsun
Bayanzenginn giss aynı durumu yaşadım canım sıcak suya oturmanı tavsiye ederim ve otudarak banyo yap bdn öyle geçirdim