Kızlar merhaba 😊 bebeğim 6.5 aylık.. son 1-1.5 aydır memeyi pompalayarak emiyor, tabiri caizse cırmalayarak sıkarak. Memem yara bere içinde ve canımı çok yakıyor.. 3-4 kez kanattı hatta. Hep aynı yerlere denk geliyor ve kabuk bağlıyor, sonra yeniden tırnaklıyor tekrar yara oluyor böyle kısır döngüde gidiyor.. tırnaklarını da düzenli kesiyorum ama öyle bi yapıyor ki çok da tırnakla alakası yok. Emzirme danışmanlığı almıştım, Özgül hanıma sordum pompalamak iç güdüseldir bebeklerde bunu engelleyemeyiz dedi. Ben elini tutuyorum yaptığında ama ısrarla mememi tutmak istiyor. Var mı bizimle aynı durumda olan, normal midir, yada siz nasıl çözdünüz durumu ?