5 ay 9 günlük bebeğim. Beşiğinin her yeri fileli. yan tarafında el kadar bez olan yer var. Ben düzeltiyorum ne yapıyo ediyo yine o bez yere kafasını gömüyo 🤦🏼♀️ Nefes alamicak burnu tıkanacak diye korkuyorum. Eşimde rahat bırak öyle rahat ediyo demekki kurtarır kendini diyo. Uykuda fark eder mi ki bilemedim. Kurtarabilir mi kendini. Biraz fazla hareketli. Sabah uyandığımda baş yerinde ayak, ayak yerinde başı oluyo. Dönüyo yuvarlanıyo falan. Ama uyku ağır basarsa diye korkuyorum