Kizlar bebeğim bir ay yoğun bakımda yattı on beş gün oldu. Çıkalı 8 aylık prematüre doğdu 36 haftalık zaten tam kendini toparlamisto yoğun bakıma alındı baya bı kilo kaybetti şu snda desteksiz oturamiyor normal mi kilosu da düşük ayakta duruyor fakat gövdesini kaldiramiyor hiç hali yok ondan olabilir mi sekiz aylık 6 kilo