2 aylık kızımın kızımın gazı iyice arttı. Biogai ile birlikte metsil kullanıyordum. Metsili bıraktım onun yerine Nurse Harveys aldim bugün ona başladım aynu zamanda hipp çay da aldim ebebek’ten. Içinde rezene, kimyon,anason,ısırgan var. Bu çayı kullanan var mi? Herhangi bir etki gördünüz mu?