Arkadaşlar benzer durumda olan varmı acaba? Kızım 6 aylık olacak 1 hafta sonra. Uykuya geçişlerinde bir kaç gündür emerken ellerini sallıyor sürekli, bana vuruyor. Ayaklarıda sürekli tepme halinde. Çok rahatsız etti bu hali. Sizde de varmı benzer durum. O kadar çok okuyoruz ki otizm felan. Evham mı yapıyorum ya 😢