Kızlar merhaba. Kızım dogdugunda cok gazlı bır cocuktu gobek fıtıgı felan oldu. Suan 2 yasında poposu hıc durmuyor sureklo gaz cıkarıyor. Sabahlara kadar sabıt yatamıyor bır otarafa bır bu tarafa donup duruyo cok sıkıntılı sankı karnı agrıyor mıgdesı agrıyor gibisi. Dogdugundan ıtıbaren bu durum boyle bır turlu rahat sabıt uyuyramıyor uyanıyor. Benımle aynı durumları yasayanlar varmı neler yaptınız