Kızlar bebeğim yedi aylık. Altı buçuk ayından beri emerken zorluyor. Gece uyanınca çok güzel emer hiç bırakmak istemez ama sabahları on dakika anca emer. İlk doğduğu andan üç ayına kadar meme reddi vardı daha sonra silikon uçla güzel emmye başladı beşinci ayda silikon uca veda ettik. Yine böyme yapması beni çok yoruyor ve üzüyor 😔 yine bir meme reddi mi yaşıyorum geçer mi geçmez mi 🙄 yoksa bu aylardan sonra normal mi az emmek😔 lütfen yardım edin aydınlatın beni