Arkadaşlar 3 gunumuz bebegim atlattı şukur ateşi çıkmıyor artık , ama burnu tıkanık uyuamıyor , bırun fizioloji yapiyorum uykuya geçince gine tıkanıyor 2 gundur uyku yok bende bittim şuan ateşim var acayıp baş agrım var , eşimde yatiyor kalkamiyor , lutfen geçecek deyin 🥺😥 siz kaç gune atlattınız ?