İyi geceler
Boşanmak için davayı açmıştık. Protokol hazırladık, anlaştık aslında ama ne olduysa beyfendi vazgeçmiş gibi görünüyor.
Tekrar şans istiyor. Affedilmek istiyor. Ayrı kalınca dank etmişmişmiş kafasına bazı şeyler vs vs.
postu açma nedenime gelirsek, henüz hakim gün vermedi ama anlaşmalıda her şey hızlı ilerliyormuş. Duruşma günü de boşanmaktan vazgeçtiği yönünde beyanda bulunur ve anlaşmayı imzalamayı reddederse süreç nasıl ilerliyor?
Tatili geçirmek için ailemin yanına gelmiştim dönünce geri avukat ile de görüşeceğim bu konuyu, benzer durumu yaşayanlar burda da olabilir diye düşünürek postu açtım.