minderbob çok teşekkürler, Ne mutlu, maşallah sağlıkla büyüsün. Ben de benzer şekilde düşünüyorum emme anne ve bebek arasındaki bağı kuvvetlendiren bir refleks, araya emzik sokunca uzun vadede psikolojik etkisi olacağını düşünüyorum çocuk üzerinde. Ama elbette annenin psikolojik iyi oluşunu da düşünmek lazım bebek sürekli memede diye mutsuz stresli ve kızgın olan birinin kendine de bebeğine de faydası olmaz o noktada emzik koruyucu bir rol üstlenebilir.