Bende kızıma hemen verdim hatta hastanede🙈 o da emdi, gazlıydi sindirim için iyi geldi bize, ama emzirdikten sonra veriyordum ilk üç aylarda 1 kg 200 Gr aldı, kilo alımına iyiydi, kendisi 8 ayda bıraktı bende ustelemedim, keşke birakmadaydi, ondan sonra gece 12-13 defa uyanır oldu 😪 şimdi 11 aylık azaldı ama en az 4 defa uyanıyor