Ceyo0666 Arkadaşlar merhaba covid sonrasında belli.bir süre aspirin kullanın diyorlar emzirenler ne yapabiliyor önerilmiyor gibi kullanan oldu mu
Ceyo0666 Hebelehubelee gecmis olsun iğne günlük mu yoksa nasil birde neden tablet olarak vermedi acaba
Hebelehubelee Ceyo0666 minik günlük insülin gibi ben coraspirin olmaz mı dedim olmaz etken maddeleri farklı dedi