Masalmmmmmm Merhaba , anestezi yapılan bölge de sürekli bir batma ağrı oluyor aynı durumu yaşayan var mı sezeryandan dolayı olduğunu düşünüyorum da
Elifinannesiiiiiiiiii Masalmmmmmm çok yoruldum bugün ayağımı kaldırdım eşikten dışarı attım öyle bir battı ki yatarken kalkarken uzun süre oturduğumda ayağa kalkarken sürekli hissediyorum 😂😔
[silindi] İki yılı geçti hala var hatta bazen dayanılmaz oluyor üç dört gün iğne vurdurup toparlıyorum hiç geçemeyecek sanırım 🤷🏻♀️