Bebeğim 6 ayını doldurdu dün aşısı vardı aşısı yapıldı iki taneydi hiç ağlamadı ama normal gelmedi bana normalde ayaklarının üstüne de basamıyor sordum normal dediler bazı bebeklerde öyle olabiliyor diye daha önce ağlıyordu aşı zamanında ama bu kez gülüyordu kendine aşıdan bihaber bu durumu yaşayan var mı