Öncelikle iyi akşamlar 22 aylık bir bebeğim var sütten kesme kararı aldım bu ikinci günümüz inanılmaz derece de ağrı var ve taş gibi oldular ilk tecrübem olduğu için pek bilgi sahibi değilim sütümü sağsam mı yoksa sağmasam mı bazıları ilaç kullan hemen kesilir diyorlar.. açıkçası pek ilaç kullanma taraftarı değilim beni ne gibi şeyler bekliyor bilgilendirirseniz sevinirim birde sütüm ne zaman çekilir ?