Bskara_ Meerveemelihh merhaba 4 ay 18 günlük bir kız annesiyim. 4 ay ne kadar zorlu bir süreçmiç hep bir mızlamalar
ayla2424 Meerveemelihh merhaba 4 aylık bir erkek annesiyim daha başındayım bakalım neler bekliyor korkmuyorda değilim yani
hilal20 Meerveemelihh merhaba 4 ay 8 günlük erkek annesiyim bronşit oldu Bebeğim 5 gün hastanede yattık huyu değişti bir de diş sıkıntımız var onun için de damaklarına jel aldık o iyi geldi biraz
sarmaliklahana Bskara_ 4 ay 15 günlük kızım. Atak olmadı ama diş agrısı ateşi var kafasında sadece 2 gündür. Cocugum agrıları oluyor bellı gözlerinden yaş gelıyor. Birde dün 4. Aşısını olduk üst üste geldi 😔
sarmaliklahana Meerveemelihh Dün hemşire de öyle dedi ama kontrol sonrası evet diş zorluyor dedi 🥴 Şimdiki bebekler hormonlu canım ya hepsi 6.ayı beklemiyor benşm bebeğimde onlardan sanırım. Diş etinin altında belli diş ama daha patlamadı tabii ne zaman patlar bilemiyorum 🤷
Masalmmmmmm 4 ay 3 günlük Sürekli etrafı incelemek istiyor yanında olmamızı istiyor odadan çıktığımızı hissedince ağlamaya başlıyor mızmızlık halinde de bakalım 🤦🏻♀️
Miniklerim123 Benim de 4 ay 15 günlük bir kızım var mızmızlandıydı bir ay geçiriyoruz emme reddi oldu kilo alımı çok azaldı sizin bebişlerin boy ve kiloları nedir güzel anneler
hilal20 Meerveemelihh doktor solunum yolu ile birinden bulaşmış dedi çok şükür şimdi atlattık dilerim birdaha yaşamayız
Dilek_yanik07 Meerveemelihh ya bizimkininse 4. Ay atagi mi dis mi gelcek sürekli bisey olmuş gibi ağlıyor sürekli bi mutsuz halde ağlamalar 4. Ayı doldurup 5 . Ay a girince oldu bunlar bi yeri mi ağrıyor yoksa bu atak haftasındamuyiz valla hiç bisey anlayamiyorm çok üzülüyorum durduk yere neden ağlıyor diye