Melikenur15 Vucudumda hafif kırıklok vardı ilaç içtim yarım saat sonra yüzümde boynumda kabarcıklar oluştu geçmedi hala kaşınıyor hastaneye gidemiyorum bebeğim var eşim yok iş için başka şehirde napıcam birşey olur mu