Merhabalar kızım 7 aylık olmak üzere.. ek gıdaya başladık başlayalı ne kadar dikkat etsem de kakası hala kabız gibi.. neredeyse her gün tuvaletini yapıyor ama az miktarda ve katı bir şekilde.. çok zorlanması ya da huzursuzluğu da yok ama aynı şeyi yaşayan var mı merak ettim tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim teşekkürler