Metosveannesi canım ilk önce sen bir rahatla kafanı bir boşalt panik yapma canım. Benim bebeğim 1 hafta kuvözde kaldı bende emziremedim ve senin gibi panik olup çok hatalar yaptım. Bebeğinin kilosu gayet iyi bana sorarsan mama verme sütünüde sağ biberona alışmasın. Silikon göğüs ucu alıp emmeyi denet canım eds yönetimini deneyebilirsin. Danışmanlık alabilirsen ebe tülin bulundan danışmanlık al çok faydasını görürsün. Ama en önemlisi korkma bebeğine hiç bir şey olmayacak emmese dünyanın sonu değil sağa bildiğin kadar sağarsın sağamadığın zaman mama verirsin. Sen iyi ol ki bebeğinde iyi olsun. Birde burnunu mutlaka temizle burnu tıkalı olduğunda emmez çünkü sadece burnundan nefes alıyor 3 ay boyunca. Birde ilk 1 ay genelde uyuyorlar ıslak mendille ayağın altını silerek uyandırabilirsin canım gak gut dedikçe memeni daya.
ten tene temas yapabilirsin bol bol