Valla biz aşı da olmadık ama 4 ay 15 günlük ve aşırı huysuz , sürekli ağlıyor, kucagimdan indirince agliyor, alıyorum bu sefer bir süre sonra yine ağlıyor…. Durup dururken hiçbir şey yokken bile agliyor vallahi artık aşırı yoruldum bu durumdan. Alerji durumunda oluyormuş mukuslu kaka ama bilemiyorum tabi , üstte kalsın diye yazıyorum