Kayınvalidem bakıyor. Oğlumun doğduğundan beri beli hep batık. Hiç düzelmiyor iki gündür de yan yatiramiyorum asla uyumuyor sürekli ağlıyor halbuki hep yan yatar ben baktım gerçekten baya batmış yani bundan olabilir mi gerçekten böyle birşey var mı yok mu lütfen yazabilir misiniz