Klymeneninatlasi Elektirik faturam geçen ayın tam 2 katı gelmiş. Resmen şok oldum. Her şeye dikkat etmeme rağmen böyle. Cimere şikayet edeceğim ama hangi kısıma şikayet etmek gerekiyor bilen var mı acaba?
Durukusunannesii Klymeneninatlasi hiç Bi ise yaramaz şikayet etmen bende ettim dogalgazi . Maalesef çok kötü durumdayız yakmadgmz elektrigi dogalgazı ödüyoruz Allah yardımcımız olsun .
BugsBunnyy Klymeneninatlasi bize de 2 kati geldi ayni kullanmisizdir asagi yukari benzer hep.ama zam geldi
Klymeneninatlasi Milamoms benim faturama resmen yüzde yüz yansımış. 3-5 fazla gelse anlarım ama bu kadarda değil.
Yagmursonrasitoprakkokusu Kimi kime şikayet edeceğiz ki 😒 Valla bu böyle nereye kadar gidecek çok merak ediyorum. Makine, fırın çalıştırmaya korkuyorum artık
Klymeneninatlasi Yagmursonrasitoprakkokusu ütü çalışmıyor zaten bir oğlanın kıyafetlerini ütülüyorum fırın haftada 1 kez bile değil tv izlemeyiz nasıl geliyor bu kadar aklım almıyor
BugsBunnyy Klymeneninatlasi hicbirimiz degiliz.simdiki sikayetin ise yarayacagini sanmiyorum herkes muzdarip cunku bu konudan.vakti geldiginde oylarimizi verelim
Klymeneninatlasi BugsBunnyy herkes bir şeyleri şikayet etmeye başlasa dile getirse keşke daha seçimlere çok var canımızı bile alırlar valla 🤦🏻♀️
Birkedibirbebekkkk Klymeneninatlasi kimi kime şikayet ediyorsunuz demek istiyorum 😁😁 güldulügüme bakmayin hepimizin durumu ayni iki kisiyiz bebegi saymiyorum ne harciyoruz da 400 tl gelmis anlamadim. Maalesef sikayetinize olumli sonuc olamazsiniz. Minareyi çalan kilifina coktaan uydurmus bile.
Klymeneninatlasi Birkedibirbebekkkk olsun edeyim ben seçimleri bekleyemem ki herkes şikayet etse keşke 🤷🏻♀️
Birkedibirbebekkkk Klymeneninatlasi biryerde de haklisiniz keske herkes sikayet etse.. boyle boyle sindirdiler bizi her seyo kabullenir olduk maalesef
Sevvaldal Klymeneninatlasi kimi kime şikayet edeceksiniz ki🤷♀️ %126 zam yapilmis. Bu zaten iki katindan coo demek😒
Klymeneninatlasi Sevvaldal özel şirketleri devlete şikayet edeceğim. Şikayet etmek benim en doğal hakkım 🤷🏻♀️ Kabul etmek istemiyorum ve şu an için elimden gelen sadece bu 🤷🏻♀️
Klymeneninatlasi Birkedibirbebekkkk evet korkuyoruz ki şikayet etmeye sesimizi çıkartmaya. Aman başımız yanmasın diyoruz