Kizlar bir mont almıştım lcden 2 haftayı geçti 3 4 hafta olmuştur. Dün giyerken farkettim dikiş yerlerinden atmaya başlamış dikişleri kalitesiz öyle aman aman da giymedim. Dar desem değil kalıbı baya geniş peluş bir mont aynısı veya farklisiyla değişim istesem degistirirlermi acaba