Kızlar bebeğim 5 aylık süt ürünleri ve balık alerjisi var. 3.5 aylıkken fark edilmişti. Şuan da mevcut diyetimi yapıyorum ancak gece çok sık uyanır oldu ve ben sğtğmün yeterli gelmediğini dğşünüyorum mama başlamak istiyorum. Biraz araştırdım özel mamalar varmış. Kullanan var mı aranızda? Hangisini kullanıyosunuz ve bebeğiniz seviyor mu ?