ipekk05 ben virüsün ilk zamanları aşısızken atlattım. Kızım o dönem emiyodu 13 ya da 14 aylık falandı. İlk başta olduğumuzu da anlamadık birkaç gün hem birlikte yattık hem de maskesiz temas ettim kızıma geçmedi şükür. Kekik çayı, bol su, kemik sulu çorbalar tükettim. İnşallah kısa sürede atlatırsınız. Aşıdan sonra daha rahat atlatıldığını düşünüyorum