Deletedmom_49 Bizi çok izlerdi yemek yerken çiğneme becerisini farkedince eline vermeye başladım mesela patates havuç salatalık vs.Püre halinde de çok bir şey vermedim pütürlüydü hep katı gıdalara alıştırdım.15 aylık olmak üzere şuan oğlum çok şükür bunca zaman hiç sorun yaşamadım.Bütün katı gıdaları güzel bir şekilde yer.Blw bence hem çocuğun kendi becerisini kazanması için çok iyi hem de daha keyifli yiyorlar.Oğluma şuan sıvıları ben yediriyorum diğer her şeyi kendi yer yedirmemi istemez.Çatal kaşık kullanmaya başlıyor yavaş yavaş bizden göre göre.Bazen yoğurdu önüne koyarım kaşığı daldırır alır ağzına.😄 Bu zaman zarfında bazen öğürdüğü boğazına hafif takıldığı anlar oldu ama ciddi anlamda bir sorun yaşamadık hiç.O anda sadece panik yapmamak lazım.Öğürdüğü zaman bir şey yok oğlum deyip sırtına vururdum hafifçe o zaten rahatlardı o an.