Kızlar ben 2 sene once 22 ayar bır nısan yuzugu begendım 500 tlydi bugun degısmek ıstedım 1500 dedıler ama bana verecegı yuzuk 14 ayar ben 22 ıstıyorum dedım kuyumcu bana onlar pahalı dedı ıstersen 22 ayarı ver ıstedıgın 14 ayarı al gotur dedı ben almadım sızce almak mantıklı mı kandırıyo gıbı geldı sanki