Merhaba güzel anneler kızıma yaklaşık 1 bucuk ay önce yaptırmıştık bu aşıyı dünden beridir aşı yeri kızarık ve minik bi bezelye kadar şişlik var canı cok acıyor mu acaba dünden beridir uyuyamıyor huzursuzluk yapıyor daha sonra aklıma geldi bu şişlik yüzünden acı mı cekiyor acaba yavrum :((