Kızlar biraz uzun olacak umarım Okursunuz cidden çok bunaldım kızım 1 ay sonra tam 2 yaşına girecek ama o kadar çok bana bağımlı ki babasında bile durmak istemiyor hadi bu neyse diyorum sürekli kucakta durmak istiyor hemde ayakta bulunduğum ilde tayinciyiz ne anne ne baba ne akraba var pandemide doğdu zaten ben hep yanındaydım o yuzdrn herkesi yabancılıyo eve biri gelse yada Bi yere gitsek direk kucakta yere inmez babasına gitmez bunları yaşayan var mı aranızda yada yaşayıp nasıl aştınız lütfen akıl verin yoksa kafayı yemek üzereyim umarım okur ve cevap verirsiniz