Merictuna89 Merhaba araç bakıyoruz fikri planlar bakanlar yazarsa sevinirim Skoda scala giriyor ama fiyat alan var mı
Milena11 Merictuna89 önce araç bulun valla. bende aldım yeni hyundai i20 alacaktım çok güzel araba ama mağlesef sıfır araç sıkıntısı var piyasada 3 4 aylık bekleyişten sonra artık pes ettim clio aldım bide vergi muafiyeti ile olunca satmak istemiyorlar niye bilmiyorum
AgentMom Merictuna89 scala ya o kadar para verilmez. Araç alırken 2. Elde satılıp satılmayacağına bakın.
Mustafatma Skoda tutulmuyor araçta ve parça konusunda sıkıntılı reno wolks ve fıat grubu iyi tutuluyor satarken de iyi
Merictuna89 Milena11 evet maalesef araç yok. Bizde Skoda scala bulduk aslında kamiq istiyorduk 2021 giriyormuş muafiyete ama araç yok. Opel crossland da iyi gibi ama emin olamadım. Şimdi scala ya karar verdik çünkü araç yok bayilerde 2022 de daha pahalı olacak araçlar
Milena11 Merictuna89 bulamadım mağlesef bide çok fazla komisyon istediler ekstradan uyanıklar sonra clio buldum clio aldım bide reno da fiyat sabitleme vardı oda iyi oldu
Merictuna89 Milena11 ya çok değişik bir sektör cidden bizde bulamadık en son Skoda 2021 araçlarını bitirin diyince scala var dediler bi anda. Onu da her bayi başka fiyat iletiyor. 2022 araçları gelecek diyorlar ama o onlarda kapsama girmiyor. Yani 450 bin dediler sınıra ama 0 araçlar uçtu
Merictuna89 Milena11 evet ocakta 450 oldu ama araç yok ki o tutara yani eskiden daha çöl arabayı kapsıyordu zaten şimdi daha fena
Merictuna89 AgentMom aslında Skoda artık wolkswagen grubunun olduğu için içimize biraz sindi. 280 bin vereceğiz biz 460 bin 0 fiyatı muafiyet ile iyi bir fiyata düşüyor. Askında focus istedik piyasada yok
AgentMom Merictuna89 Polo, Peugeot a bakın isterseniz, Citroen Den geçen gün arandım ellerinde 2021 araç varmış, bazı şubelerin ellerinde kalmıştır. İi fiyata düşüyor ama satarken kolay satılmıyor bu araçlar.
Merictuna89 AgentMom Citroen hangi ilden aradılar acaba bide hangi araç var ellerinde bilginiz var mı. Biz otomatik istiyoruz
AgentMom Merictuna89 her bayi de fiyat değişiyor. Ellerindekine göre . Birkaç yere daha bakın isterseniz
Merictuna89 AgentMom artık şöyle bir çözüm bulduk Skoda müşteri hizmetlerini aradık o Türkiye’de nerde varsa onu söyledi öyle aradık ama iki bayi arasında 30 bin fark olması çok garip geldi