merhabalar kızım bir aylık ve grip oldu arada bir hapşırıyo beraberinde genzi çok dolu sürekli aspire ediyorum ama hemen geri doluyo uyumuyo bide emmesi çok azaldı memeyi bırakıp ağlıyo acaba sebebi burnunun tıkalı olması mi? Virüsten dolayı doktora da götürmek istemiyorum bu durumda siz ne yapıyorsunuz annem bebe aspirini verelim diyo çok kararsız kaldım bu yaştaki çocuğa verilmez biliyorum ama kızım da çok ağlıyo vücudu sızlıyor belli😔