Merhaba. Malum bezlere gelen zamlardan ötürü bende uzun süredir bez arayışı içindeydim. Birkaç marka denedim ama yorumları muhteşem olan çoğu ürünü hiç beğenmedim. Normalde molfix kullanıyordum oğlum için ama en son ümitsizlikle bir de bu markayı denemek istedim. 1 haftalık tecrübe sonucunda sıfır pişik, sıfır sızdırma. Gerçekten memnun kaldım. Sizlere de fikir olsun istedim 🌸 Adedi 1.30₺ ye geliyor. Bana bayağı hesaplı geldi şu an için.